w magazynie- czas wysyłki towaru z naszego magazynu wynosi do 2 dni roboczych. Okres ten może się wydłużyć, w przypadku wybrania formy płatności przelew.u dostawcy - okres sprowadzenia produktu na nasz magazyn od dostawcy w zależności od rodzaju produktu wynosi od 5 do 14 dni roboczych.brak w magazynie – aktualnie towar nie jest dostępny w naszej ofercie i nie ma możliwości złożenia zamówienia na produkt oznaczony takim statusem.
Wysyłki towarów odbywają się codziennie z samego rana.Składając zamówienie do godziny 15, z formą płatności pobranie, na produkt o statusie „w magazynie”, wysyłka odbędzie się na następny dzień roboczy z samego rana. Płatność przelewem może wydłużyć realizację zamówienia ze względu na oczekiwanie zaksięgowania wpłaty.
Niestety sklep nie ma możliwości ustalenia godziny dostawy sprzętu.Paczki doręczane są w godzinach od 9 do 17.Każdy klient ma możliwość monitorowania przesyłki na stronie firmy kurierskiej DPD.Aby śledzić przesyłkę, należy zalogować się w sekcji klienta, gdzie w zakładce „ wysyłka” jest dostępny link do monitorowania paczki ( wysyłka/akcja/szczegóły/przewoźnik/DPD-PL)Każdy klient ma możliwość skontaktowania się z przewoźnikiem w celu uzyskania informacji na temat przesyłki 801-400-373 lub 22 577-55-55.Numery przesyłek nie są przesyłane drogą mailową
Wysyłka w naszym sklepie jest DARMOWA dla zamówień od 99 zł!
Zamówienia do 98 zł - koszt dostawy kurierem to jedyne 13 zł!
Wszystkie paczki nadawane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
Sklep nie prowadzi wysyłki towarów za granicę.
Zaistniałą sytuację zgłaszamy na adres: info@eukasa.plProsimy policzyć liczbę okienek na Karcie Gwarancyjnej, gdzie można przybić pieczątkę sklepu. Wyślemy wymaganą liczbę naklejek z naszą pieczątką, które Państwo nakleją na Kartę. Prosimy o wypełnienie treści Karty oraz podanie adresu korespondencyjnego.
Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej na wskazany adres mailowy.Dokument można również w każdej chwili pobrać po zalogowaniu do sekcji klienta w zakładce „dokumenty”.UWAGA! Czasem zdarza się, iż faktura automatycznie spada do folderu SPAM skrzynki pocztowej.
Jeśli chcą Państwo dokonać zmiany danych wyszczególnionych na fakturze, prosimy o przesłanie na maila info@eukasa.pl stosownej informacji na ten temat. Prosimy o podanie numeru faktury oraz nowych danych.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, faktury VAT nie muszą już zawierać ani podpisu wystawcy, ani podpisu odbiorcy:• od 1 maja 2004 r. w zakresie podatku VAT;• od 1 maja 2004 r. w zakresie podatków PIT i CIT podmiotów nieprowadzących ksiąg handlowych;• od 1 lutego 2005 r. w zakresie rachunkowości (ksiąg handlowych). Wystarczy sam wydruk, bez nanoszenia podpisów, pieczątek, itd.
Numer konta sklepu eukasa, wysyłany jest automatycznie na wskazany przez Państwa podczas składania zamówienia adres mailowy. Dane do wykonania przelewu widoczne są również po zalogowaniu do sekcji klienta oraz na naszej stronie, w zakładce kontakt.
EUROCOMM PL Sp. z.o.o.Aleja Korfantego 125A40-156 KatowiceNIP: 6412331293REGON: 240001605KRS: 0000224948Rachunek bankowy w Bank Zachodni WBK S.A:84 1500 1894 1218 9001 8930 0000
Numery przesyłek nie są przesyłane drogą mailową na wskazany przez klienta adres e-mail.Aby śledzić przesyłkę, należy zalogować się do sekcji klienta, gdzie w zakładce „ wysyłka” jest dostępny link do monitorowania paczki ( wysyłka/akcja/szczegóły/przewoźnik/DPD-PL)Ponadto, każdy klient ma możliwość skontaktowania się z przewoźnikiem, w celu uzyskania informacji na temat przesyłki 801-400-373 lub 22 577-55-55.Paczki nadawane są z samego rana, w związku z tym, numery przesyłek są aktywne na stronie firmy DPD po godzinie 15.
Można skontaktować się z najbliższym serwisem producenta. Wykaz serwisów dostępny jest na stronie producenta lub w Karcie Gwarancyjnej,Można również reklamować sprzęt w naszym sklepie, w tym celu należy zgłosić reklamację wysyłając wiadomość mailową na adres reklamacje@eukasa.pl
Proponujemy w wymaganych polach nie wpisywać hasła ręcznie, najlepiej skopiować przesłane przez sklep dane i wkleić je w odpowiednie pola.Uwaga! Hasło jakie wysyłamy aktywuje się dopiero po około 15-20 minutach. Jeżeli nadal występuje problem z zalogowaniem prosimy o kontakt na maila info@eukasa.pl
Niestety sklep nie dysponuje numerami telefonów do kurierów.W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat paczki, zapraszamy do kontaktu z przewoźnikiem: http://www.dpd.com.pl/subpage.asp?ID_kat=4&ID=60&Mark=14&Go=61
Prosimy o wysłanie na maila info@eukasa.pl krótkiej informacji na temat chęci dokonania zwrotu produktu. W odpowiedzi uzyskają Państwo wiadomość, na jaki adres należy odesłać towar i z jakimi dokumentami.
W wypadku pierwszego kontaktu prosimy zgłosić reklamację wysyłając wiadomość mailową na adres reklamacje@eukasa.pl W przypadku kolejnego kontaktu prosimy o odpowiedź na wiadomość otrzymaną z działu reklamacji, w której został zawarty numer zgłoszenia i/lub zamówienia. Nasi konsultanci odpowiadają na korespondencję w kolejności jej otrzymywania.
W przypadku chęci zakupu większej ilości towarów, zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z naszym działem handlowym pod adresem hurt@eukasa.pl
Niestety sklep nie prowadzi sprzedaży ratalnej
przelewem bankowym – po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym sklep realizuje zamówienieszybkimi płatnościami PayU - po otrzymaniu informacji o wpłacie sklep realizuje zamówieniegotówką / za pobraniem – realizujemy zamówienie, a płatność odbywa się w momencie odbioru towaru w punkcie lub u kuriera
Informacje
Jak kupować?
Kontakt
AKCJE I PROMOCJE
Nasze oddziały