Matryca APS-C (24,1 MP) – doskonała równowaga między rozdzielczością i skutecznością pracy w słabym świetle. Bluetooth, Wi-Fi
Gwarancja: | 24 miesiące |
Producent: | Canon |
Kategoria: | Aparaty kompaktowe z wymiennymi obiektywami |
Kod towaru: | 1 712 738 |
Ulubiony produkt | Wydrukuj tę stronę Szukaj ceny |
Nasza cena z Vat: 2 747 zł
2 233 zł bez VAT
Alternatywa
Informacje ogólne | |
Rodzaj aparatu fotograficznego
Rodzaj aparatu fotograficznego Zgodnie z projektem aparaty cyfrowe można podzielić na kompaktowe, kompaktowe z wymiennym obiektywem, lustrzanki jednoobiektywowe (DSLR) i elektroniczne lustrzanki (SLR-podobne). |
PEN |
Retro design
Retro design Retro design - produkt wzorowany na oryginalnej epoce, wyposażony w aktualne technologie i najnowocześniejsze funkcje. |
Nie |
Zalecana kategoria użytkownika | hobby |
Menu w języku polskim | Tak |
Materiał obudowy | aluminium |
Sensor | |
Rozdzielczość (zdjęcia)
Rozdzielczość (zdjęcia) Jest to liczba pikseli, z których utworzone jest zdjęcie. Wpływa na jakość i rozmiar drukowanego obrazu. Ogólnie rzecz biorąc, im wyższa rozdzielczość, tym lepsza jakość obrazu i większy rozmiar drukowanego zdjęcia. |
24.1 Mpx |
Czujnik format
Czujnik format Matryce APS-C nie pokrywają całego pola matrycy (filmu), jednak jest to parametr wystarczający do normalnej fotografii. Cyfrowe lustrzanki pełnoklatkowe to półprofesjonalne lub profesjonalne urządzenia, które mają wielkość chipa czujnika równą rozmiarowi filmu pełnoklatkowego stosowanego w konwencjonalnych aparatach, czyli 36 × 24 mm. Większy rozmiar chipa wpływa na głębię ostrości powstałego zdjęcia. |
APS-C |
Typ czujnika
Typ czujnika Czujnik obrazu jest urządzeniem, które konwertuje obraz na sygnał elektroniczny. Stosowany jest głównie w aparatach cyfrowych i innych urządzeniach do przetwarzania obrazu. |
CMOS |
Rozmiar czujnika (CSC)
Rozmiar czujnika (CSC) Rozmiar chipa w aparacie, który przechwytuje światło podczas robienia zdjęć. Większy czujnik może wydajniej przechwytywać światło, tworząc lepsze zdjęcia z większą ilością szczegółów itp. |
22,3 × 14,9 mm |
Format zapisu zdjęć
Format zapisu zdjęć Cyfrowe zdjęcie zapisane jest w pewnym formacie zapisu. Zwykle aparaty cyfrowe zapisują w formacie RAW lub JPEG. Przetworzenie obrazu w programie graficznym pozwala na zapisaniu go w innych formatach. Nie jest to bez znaczenia, gdyż wybór odpowiedniego fo. |
RAW, JPEG |
Minimalna czułość
Minimalna czułość Czułość (czasami nazywana według normy ISO) to jeden z podstawowych parametrów ekspozycji podczas robienia zdjęcia. Typowe wartości czułości to od 12 do 3200 ISO, ale są też znacznie wyższe wartości. Czułość wpływa na ilość światła potrzebną do prawidłowego naświetlenia (przy wyższej czułości można np. Fotografować w kiepskich warunkach oświetleniowych), ale ma też wpływ na jakość zdjęcia - powoduje większe ziarnistość i szum. |
100 |
Maksymalna czułość
Maksymalna czułość Jest to wyrażenie wrażliwości czujnika na światło. Będziemy używać wyższej czułości, szczególnie podczas fotografowania w złych warunkach oświetleniowych, aby zapobiec szumom i rozmazaniom. |
12800 |
Obiektyw | |
Bagnet
Bagnet Bagnet odnosi się do mechanizmu mocowania obiektywu do korpusu aparatu. |
RF |
Liczba obiektywy w zestawie
Liczba obiektywy w zestawie W korpusie aparatu znajduje się wiele obiektywów. |
1 |
Stabilizacja obiektywu
Stabilizacja obiektywu Pomaga zmniejszyć rozmycie obrazu spowodowane drganiami aparatu. Umożliwi to robienie ostrzejszych zdjęć nawet przy dłuższej ekspozycji lub ogniskowej obiektywu. |
Tak |
Stabilizacja czujnika
Stabilizacja czujnika Minimalizuje rozmycie obrazu poprzez aktywną kompensację ruchu czujnika podczas ekspozycji. Umożliwi to wykonywanie ostrzejszych zdjęć niezależnie od ruchu aparatu i wyboru obiektywu. |
Nie |
Stabilizacja elektroniczna
Stabilizacja elektroniczna Stabilizator elektroniczny wykorzystuje do swoich funkcji różnicę między fizyczną a efektywną liczbą punktów czujnika obrazu. Nie daje wyników jakościowych, jakie jest w stanie zaoferować stabilizator optyczny, ale ma dość prostą konstrukcję i dlatego pojawia się w tańszych urządzeniach. |
Nie |
Min odległość ogniskowa
Min odległość ogniskowa Ogniskowa (odległość ogniskowa) – odległość pomiędzy ogniskiem układu optycznego a punktem głównym układu optycznego, np. odległość środka soczewki od punktu, w którym skupione zostaną promienie świetlne, które przed przejściem przez soczewkę biegły równo. |
18 mm |
Max. odległość ogniskowa
Max. odległość ogniskowa Ogniskowa (odległość ogniskowa) – odległość pomiędzy ogniskiem układu optycznego a punktem głównym układu optycznego, np. odległość środka soczewki od punktu, w którym skupione zostaną promienie świetlne, które przed przejściem przez soczewkę biegły równo. |
45 mm |
Przysłona obiektywu
Przysłona obiektywu Przysłona fotograficzna, przesłona – część obiektywu regulująca wielkość otworu na drodze strumienia światła. Stosowana najczęściej w obiektywach fotograficznych i obiektywach kamer filmowych. Zwykle ma postać nachodzących na siebie metalowych listków, li. |
4.5 – 6.3 f/ |
Średnica wątku obiektywu | 49 mm |
Zasłona przeciwsłoneczna w pakiecie
Zasłona przeciwsłoneczna w pakiecie Akcesorium do obiektywu aparatu, służące do ochrony przed działaniem promieni słonecznych i eliminacji niepożądanych odbić na zdjęciach. |
Nie |
Najmniejsza odległość ostrości
Najmniejsza odległość ostrości Odległość ogniskowania wskazuje odległość do obiektu od czujnika aparatu, przy której obiektyw jest w stanie zapewnić ostry obraz. |
35 cm |
Tryby i funkcje | |
Wykonywanie zdjęć seryjnych
Wykonywanie zdjęć seryjnych Fotografowanie sekwencyjne umożliwia robienie zdjęć z tą samą ostrością i ekspozycją. Zwykłe aparaty cyfrowe i klasyczne mogą strzelać z prędkością 2-3 klatek na sekundę, mocniejszy DSLR 5 fps. Urządzenia przeznaczone dla profesjonalistów wykonują 8-10 klatek na sekundę w pełnej jakości. |
6.5 sc./sek |
Samowyzwalacz
Samowyzwalacz Minimalne opóźnienie (w sekundach), które można ustawić dla funkcji samowyzwalacza. |
10.2 s |
Wewnętrzna lampa błyskowa
Wewnętrzna lampa błyskowa Wbudowane w kamerę źródło światła służące do oświetlania sceny w warunkach słabego oświetlenia. Wewnętrzna lampa błyskowa jest zwykle umieszczona nad obiektywem. |
Tak |
Wewnętrzne ustawienie lampy błyskowej w EV
Wewnętrzne ustawienie lampy błyskowej w EV Ustawienia wewnętrznej lampy błyskowej w opcji Ekspozycja pozwalają dostosować intensywność światła emitowanego przez wewnętrzną lampę błyskową. |
Tak |
Zewnętrzna lampa błyskowa
Zewnętrzna lampa błyskowa Niektóre aparaty obsługują podłączenie zewnętrznej lampy błyskowej za pomocą sanek lub gniazda lampy błyskowej znajdującego się w górnej części aparatu. To gniazdo zawiera punkty kontaktowe, które przenoszą informacje o ustawieniach między lampą błyskową a aparatem. |
Tak |
Technologia rozpoznawania twarzy
Technologia rozpoznawania twarzy Zawiera aparat cyfrowy, który może wykrywać twarze na zdjęciu i automatycznie ustawiać na nich ostrość. |
Tak |
Efekty kolorów
Efekty kolorów Dzięki trybom kreatywnym możesz nadal edytować zdjęcia w aparacie. Jest to podstawowa i łatwa edycja dla tych, którzy nie chcą lub nie mogą edytować zdjęć w skomplikowany sposób na komputerze. Są to na przykład tryby „czarno-biały”, „sepia”, „rybie oko” itp. |
Tak |
Ustawianie ostrości i pomiar sceny | |
Autofokus | Indywidualny AF + MF |
Światło wspomagające AF
Światło wspomagające AF Lampa wspomagająca AF pomaga ustawić ostrość w warunkach słabego oświetlenia. Jest to w zasadzie mała lampa, która oświetla scenę, gdy próbujesz ustawić ostrość i pomaga aparatowi rozpoznać krawędzie obiektu, na którym się skupiasz, a następnie ustawić ostrość. |
Tak |
Balans bieli
Balans bieli Balans bieli (WB, od ang. white balance) – jest to proces kompensacji barw obrazu zarejestrowanego przez matrycę dla temperatury barwowej oświetlenia, jakie towarzyszyło wykonaniu fotografii. Automatyczny balans bieli oznacza, iż aparat sam ustawi barwy. |
automatyczny, manualny |
Korekcja ekspozycji +/- EV
Korekcja ekspozycji +/- EV Możliwość ręcznego przesunięcia wartości ekspozycji według poziomów ekspozycji (EV, wartość ekspozycji), ew. przeważnie około jednej trzeciej stopnia EV. Z funkcji tej można korzystać w nieodpowiednich warunkach oświetleniowych, zbyt jasnych lub niewystarczających. Dzięki kompensacji ekspozycji możemy jednym rzutem oka „rozjaśnić” lub „przyciemnić” obraz. |
-3 Do +3 EV w krokach co 1/3 EV |
Najkrótszy czas ekspozycji
Najkrótszy czas ekspozycji Czas naświetlania – w fotografii jest to czas, w jakim naświetlany jest materiał światłoczuły negatywowy lub pozytywowy w urządzeniach analogowych (np. aparat fotograficzny, powiększalnik), lub światłoczuły element elektroniczny w aparacie cyfrowym. Wyraż. |
1/4000 s |
Najdłuższy czas ekspozycji
Najdłuższy czas ekspozycji Czas naświetlania – w fotografii jest to czas, w jakim naświetlany jest materiał światłoczuły negatywowy lub pozytywowy w urządzeniach analogowych (np. aparat fotograficzny, powiększalnik), lub światłoczuły element elektroniczny w aparacie cyfrowym. Wyraż. |
30 s |
Wyświetlacz i wizjer | |
Rodzaj wizjera
Rodzaj wizjera Wizjer wyświetla ten sam obraz, co po naciśnięciu spustu migawki. W przypadku wizjera optycznego obraz z obiektywu przekazywany jest przez system pryzmatów, zwierciadeł i soczewek. Wizjer elektroniczny tworzy następnie mały wyświetlacz, na który obraz jest przesyłany cyfrowo. |
elektroniczny |
Pola widzenia celownika
Pola widzenia celownika Obszar widoczny, patrząc przez wizjer aparatu. Większe pole pozwala uwzględnić większą część sceny. |
100 % |
Rozdzielczość wizjera
Rozdzielczość wizjera Zdolność urządzenia do wyświetlania szczegółów sceny. Wyższa rozdzielczość zapewni wierne odwzorowanie obrazu, niższa może spowodować, że nagrania będą nieostre i mniej ostre. |
2360000 pix |
Rozmiar LCD
Rozmiar LCD Rozmiar ekranu LCD aparatu w mm. |
7.6 cm |
Rozdzielczość LCD
Rozdzielczość LCD Wyraża rozdzielczość tylnego wyświetlacza urządzenia. |
1040000 pix |
Regulowany wyświetlacz
Regulowany wyświetlacz Pozwalają one obracać i pochylać tylny wyświetlacz, dzięki czemu zawsze masz podgląd tego, co robisz, nawet jeśli na przykład masz aparat powyżej poziomu oczu. |
Nie |
Ekran dotykowy
Ekran dotykowy Ekran dotykowy umożliwia bezpośrednie sterowanie dotykowe bez użycia klawiszy funkcyjnych. |
Nie |
Interfejs | |
Złącza | HDMI Micro, USB C, wejście USB, mikrofon |
Wi-Fi
Wi-Fi Ten parametr wskazuje, czy produkt obejmuje bezpośrednie połączenie sieciowe przez WiFi. Nie wskazuje, czy WiFI jest akcesorium opcjonalnym. Dzięki technologii WiFi możesz teraz łączyć się z Internetem praktycznie w każdym miejscu, czy to w domu, w restauracji, czy w innych miejscach. Urządzenia Wi-Fi są teraz dostępne praktycznie we wszystkich laptopach i niektórych telefonach komórkowych. |
Tak |
Bluetooth
Bluetooth Technologia umożliwiająca bezprzewodową transmisję danych. |
Tak |
NFC
NFC NFC to technologia przesyłania informacji za pomocą dotyku. Służy do szybkiego parowania urządzeń Bluetooth. Następnie wystarczy np. dotknąć telewizora telefonem komórkowym NFC i wyświetlać zdjęcia z telefonu bezpośrednio na ekranie. |
Nie |
Wsparcie dla Direct Print
Wsparcie dla Direct Print Urządzenie obsługujące druk bezpośredni umożliwia w zasadzie natychmiastowe wydrukowanie zdjęć czy plików bez konieczności obróbki na komputerze. |
Tak |
GPS
GPS Global Positioning System, w skrócie GPS. Określa położenie urządzenia z dokładnością do 10m. |
Nie |
Nagrywanie wideo | |
Max. Rozdzielczość wideo
Max. Rozdzielczość wideo Rozdzielczość i liczba punktów (pikseli), który będzie zawierał nagrania wideo w jednej ramce. Im więcej pikseli (wyższa rozdzielczość), jakość obrazu jest lepsza, a także wielkość danych wideo powyżej. |
4K (3840x2160) pix |
Wartość fps
Wartość fps Wartość fps (liczba klatek na sekundę) wskazuje liczbę klatek, które urządzenie jest w stanie przechwycić w ciągu jednej sekundy wideo. |
25 |
Format zapisu wideo
Format zapisu wideo AVI - format plików wideo często wykorzystywany do zapisywania filmów obrobionych w programach do obróbki wideo. Jest często używany na urządzeniach mobilnych PDA. AVI jest odmianą formatu RIFF. MPG (MPEG) - format video obsługujący kodowanie MPEG-1 oraz. |
MP4, MPEG |
Pamięci | |
Czytnik kart
Czytnik kart Jeśli Twoje urządzenie obsługuje karty pamięci, możesz w ten sposób łatwo zwiększyć pojemność pamięci i przechowywać znacznie więcej danych i plików. |
Tak |
Obsługiwane karty pamięci
Obsługiwane karty pamięci Wskazuje typ karty, której można użyć w urządzeniu w celu rozszerzenia pamięci. |
SDHC (SD High-Capacity), SD Card, SDXC (SD Extended-capacity) |
Dalsze parametry | |
Wodoszczelny
Wodoszczelny Wodoodporność wskazuje odporność urządzenia na wodę. |
Nie |
Rodzaj baterii | Li-Ion akumulator |
Kolor
Kolor Wyraża kolor produktu, pokazy kolorów w zależności od produktu kolor przeważający / dominujący. |
czarny |
Wymiary | |
Szerokość produktu | 11.6 cm |
Wysokość produktu | 8.8 cm |
Głębokość produktu | 10.3 cm |
Waga produktu | 0.5 kg |
Szerokość opakowania | 20.0 cm |
Wysokość opakowania | 16.0 cm |
Głębokość opakowania | 20.0 cm |
Waga produktu w opakowaniu | 1.1 kg |
Łatwy w obsłudze aparat bezlusterkowy EOS R dla całej rodziny
Duża matryca APS-C (24,1 MP), Dual Pixel CMOS Auto Focus
Zaawansowane połączenie dzięki modułom Bluetooth® i Wi-FiUwieczniaj wspomnienia nowoczesnym aparatem Canon EOS R100, który zawsze jest gotowy do rejestrowania wyjątkowych chwil. Aparat ma zaawansowane funkcje i kompaktową obudowę.
Można go używać z różnymi obiektywami w celu tworzenia wysokiej jakości zdjęć i filmów.
Niezależnie do tego, czy uwieczniamy rodzinne wydarzenie czy wakacyjne przygody, ten bezlusterkowy aparat EOS R rejestruje wyjątkowe szczegóły – wszystko dzięki dużej matrycy APS-C (24,1 MP) i technologii Dual Pixel CMOS AF.
Intuicyjna obsługa i tryb twórczego wspomagania ułatwiają uzyskiwanie oczekiwanych efektów. Dzięki łączności Bluetooth1 i szybkiemu przesyłaniu plików za pośrednictwem sieci Wi-Fi1 masz kontakt ze światem i możesz udostępniać materiały rodzinie i znajomym.
Uwiecznianie wspomnień na całe życieWyraźne filmy dzięki nagrywaniu w jakości 4K UHD2 i dużej matrycy APS-C (24,1 MP), która ułatwia pracę w słabym świetle i regulowanie głębi ostrości.
Idealne wyostrzanieZaawansowana technologia Dual Pixel CMOS Auto Focus wykrywa ludzi w kadrze. W połączeniu z funkcją serii zdjęć3 pozwala uwieczniać wyjątkowe chwile.
Kreatywność bez wysiłkuW trybie twórczego wspomagania można wybierać efekty oraz zmieniać sposób oświetlania, kolory, rozmycie tła itp., aby uzyskiwać doskonałe rezultaty.
Stała łącznośćPo podłączeniu aparatu EOS R100 do smartfona za pomocą aplikacji Camera Connect można przesyłać zdjęcia i filmy na swoje urządzenie. Przesłane materiały bez problemu można udostępniać znajomym i rodzinie, publikować w mediach społecznościowych i archiwizować w chmurze.
Mobilne rozwiązanieAparat EOS R100 jest lekki i na tyle mały, że można go zabierać wszędzie i zawsze mieć pod ręką.Wymiary: 116,3 × 88,1 × 58,7 mm
Przejście na lepsze rozwiązanieMniejsza głębia ostrości i atrakcyjny efekt bokeh dzięki matrycy, która jest kilka razy większa od tej dostępnej w smartfonie.
Idealna współpracaObiektyw RF-S 18-45mm jest bardzo uniwersalnym rozwiązaniem. Pozwala uwieczniać codzienne wydarzenia i świetnie współpracuje z aparatem EOS R100.
Matryca APS-C (24,1 MP) – doskonała równowaga między rozdzielczością i skutecznością pracy w słabym świetle
Do 6,5 kl./s – uwiecznianie wyjątkowych chwil dzięki serii zdjęć w trybie One Shot Auto Focus Do 3,5 kl./s – uwiecznianie wyjątkowych chwil dzięki serii zdjęć w trybie Servo Auto Focus Nagrywanie w jakości Full HD 1080p.
Cyfrowy stabilizator filmu⁴ – pozbawione drgań filmy nagrywane z ręki Dual Pixel CMOS AF – śledzenie ludzi w przypadku zdjęć i filmów w 88% kadru Autofokus ze śledzeniem twarzy i wykrywaniem oczu – mechanizm AF z wykrywaniem ludzi i oczu wybiera odpowiedni obiekt i go wyostrza.
A+ / hybrydowa automatyka – tryb automatyczny, który ułatwia fotografowanie i nagrywanie filmów Tryb scen specjalnych – idealne ujęcia w każdej sytuacji Filtr twórczy⁵ – nadawanie zdjęciom różnego wyglądu
Typ CMOS 22,3 × 14,9 mmEfektywna liczba pikseli Przybliżony 24,1 megapikselaŁączna liczba pikseliOkoło 25,8 megapikselaFormat obrazu 3:2Filtr dolnoprzepustowy BrakCzyszczenie matrycy BrakTyp filtra kolorowego Kolory podstawowe RGBMatrycowy stabilizator obrazu Nie
Procesor obrazu Typ DIGIC 8Obiektyw Mocowanie obiektywu RF
Zgodność RF, RF-S (obiektywy EF i EF-S zgodne po założeniu adaptera mocowania)1
Ogniskowa Odpowiada ogniskowej na matrycy 35 mm pomnożonej przez 1,6
Stabilizacja obrazu Optyczna stabilizacja w przypadku obiektywów ze stabilizatorem obrazu Cyfrowy stabilizator filmu: wyłączony / włączony / wzmocniony2Regulacja ostrości
System Dual Pixel CMOS AF Podczas nagrywania filmów 4K z trybem Movie Servo AF jest wykorzystywana metoda wykrywania kontrastu.
Maksymalna liczba stref AF (zdjęcia/filmy) 143/1173
System / punkty AF Zdjęcia: maksymalnie 3975 pozycji Film: maksymalnie 3375 pozycji W trybie Twarz+śledzenie liczba punktów dostępnych do automatycznego wyboru wynosi maksymalnie: 143/99. Zależy od ustawień. Maks. 25 klatek w trybie strefowego AF[1] Swobodnie ustawianie 1 punktu AF / 1 strefy AF w trybie ręcznym (obszar dostępny w zależności od obiektywu)
Zakres działania AF Od -4 do 18 EV / od -2 do 18 EV4
Tryby AF One-Shot AF i Servo AF
Wybieranie punktu AF Twarz + śledzenie Punktowy AF 1-punktowy AF Strefowy AF Zdjęcia: maksymalnie 3975 pozycji Film: maksymalnie 3375 pozycji W trybie Twarz+śledzenie liczba punktów dostępnych do automatycznego wyboru wynosi maksymalnie: 143/99. Zależy od ustawień. Maks. 25 klatek w trybie strefowego AF[1] Swobodnie ustawianie 1 punktu AF / 1 strefy AF w trybie ręcznym (obszar dostępny w zależności od obiektywu)
AF ze śledzeniem Ludzie (oczy/twarz/głowa/ciało)
Blokada AF Uruchamiana po naciśnięciu do połowy spustu migawki lub konfigurowalnego przycisku blokady AF
Oświetlenie wspomagające AF Za pomocą diody LED
Ostrość ręczna W przypadku obiektywów RF: za pomocą specjalnego przełącznika AF/MF na obiektywie, jeśli jest dostępny, lub w menu W przypadku obiektywów EF i EF-S – wybór za pomocą przełącznika AF/MF na obiektywie Wzmocnienie krawędzi w trybie MF dostępne Dostępny tryb AF+MF (ręczne ustawianie ostrości po trybie One-Shot AF) Powiększenie obrazu dostępne w trybie MF (3–10x, z przyrostem co 0,1x)5Migawka Typ Elektronicznie sterowana migawka szczelinowa (migawka roletowa przy użyciu matrycy9). Pierwsza kurtyna elektroniczna, druga kurtyna mechaniczna10
Czas naświetlania 30–1/4000 s (z przyrostem co 1/3 stopnia), tryb Bulb (pełny zakres czasów naświetlania; dostępny zakres zależy od trybu fotografowania)
Zwolnienie migawki Miękki spust elektromagnetycznyBalans bieli Typ Automatyczny balans bieli ustawiany przez matrycę
Ustawienia AWB (priorytet światła otoczenia / priorytet bieli), światło dzienne, miejsca ocienione, pochmurny dzień, światło żarówek, białe światło fluorescencyjne, lampa błyskowa, nastawa własna, ustawienie temperatury barwowej; kompensacja balansu bieli: 1. Niebieski/bursztynowy +/-9 2. Purpurowy/zielony +/-911
Przesunięcie Niebieski/bursztynowy +/-9 poziomów Purpurowy/zielony +/-9 poziomów12
Ręczny balans według wzorca bieli Tak, wybierz obraz na karcie, który będzie używany jako ręczny balans według wzorca bieli
Sekwencja balansu bieli +/-3 poziomy, z przyrostem co jeden poziom13Wizjer Typ Elektroniczny wizjer OLED 0,39 cala
Liczba punktów Przybliżony 2,36 mln punktów
Pokrycie (pionowo/poziomo) Około 100%14
Powiększenie Przybliżony 0,95x15
Punkt oczny Około 22 mm16
Korekcja dioptrii Przybliżony Od -3,0 do +1,0 m-1 (dpt)
Informacje w wizjerze Czujnik wizjera: dostępny Wyświetlacz pionowy tylko dla zdjęć. Symulacja ekspozycji17 Możliwość konfiguracji i przełączania za pomocą przycisku INFO18 (1) Obraz Live View z informacjami o ekspozycji (2) Obraz Live View z podstawowymi informacjami (3) Obraz Live View z pełnymi informacjami Konfigurowalne ustawienia: Nakładka z siatką (3 formaty), histogram (jasność/RGB) Jasność wizjera: regulacja ręczna 1–5
Podgląd głębi ostrości Tak
Osłona okularu Nie
Monitor LCD
Typ Ekran LCD (TFT) o przekątnej 7,5 cm (3 cale) Format obrazu 3:2. Przybliżony 1,04 mln punktów.
Pokrycie Około 100%
Regulacja jasności Siedem poziomów regulacji
Obsługa za pomocą ekranu dotykowego Nie
Opcje wyświetlania Możliwość konfiguracji i przełączania za pomocą przycisku INFO (1) Obraz Live View z informacjami o ekspozycji (2) Obraz Live View z podstawowymi informacjami (3) Obraz Live View z pełnymi informacjami Konfigurowalne ustawienia: Nakładka z siatką (3 formaty), histogram (jasność/RGB)Lampa błyskowa Liczba przewodnia wbudowanej lampy błyskowej (ISO 100, metry) 6
Pokrycie błysku wbudowanej lampy błyskowej Przybliżony kąt widzenia: 18 mm
Czas ładowania wbudowanej lampy błyskowej Przybliżony 5 s
Tryby Automatyczny Wyzwalanie błysku Wył. Pomiar światła błysku E-TTL II (wielosegmentowy (priorytet twarzy) / wielosegmentowy / średni)
Redukcja efektu czerwonych oczu Tak
Czas synchronizacji z lampą błyskową 1/250 s
Korekta ekspozycji lampy +/-2 EV z przyrostem co 1/3 stopnia
Sekwencja ekspozycji z lampą Nie
Blokada ekspozycji lampy Tak
Synchronizacja błysku z drugą kurtyną Tak19
Stopka wielofunkcyjna / gorąca stopka / złącze PC Tylko stopka 5-stykowa
Zgodność z zewnętrznymi lampami błyskowymi E-TTL II w przypadku lamp błyskowych Speedlite z serii EX i EL, bezprzewodowa obsługa wielu lamp błyskowych20
Sterowanie zewnętrznymi lampami błyskowymi Za pomocą menu ustawień aparatu / ustawień lampy błyskowej
Wyjście HDMI Złącze wyjścia HDMI micro (typu D) Automatycznie: – 4K (UHD): NTSC (23,98), PAL (25,00P) – 1080 NTSC (59,94p / 59,94i), PAL (50,00p / 50,00i) – 480 NTSC (59,94p) – 576 PAL (50,00p) 1080p: – 1080 NTSC (59,94p / 59,94i), PAL (50,00p / 50,00i) – 480 NTSC (59,94p) – 576 PAL (50p)
Regulacja ostrości 4K: AF oparty na detekcji kontrastu Full HD: Dual Pixel CMOS AF Filmy HFR: AF wyłączony
Czułość ISO Automatycznie: 100–12 800, H: 25 600 Ręcznie: 100–12 800, H: 25 600
Informacje
Jak kupować?
Kontakt
AKCJE I PROMOCJE
Nasze oddziały