1. Oznaczenia dostępności towarów
dostępny - czas wysyłki towaru z naszego magazynu wynosi do 2 dni roboczych. Okres ten może się wydłużyć, w przypadku wybrania formy płatności przelew.
u dostawcy - okres sprowadzenia produktu na nasz magazyn od dostawcy w zależności od rodzaju produktu wynosi od 5 do 14 dni roboczych.
brak w magazynie – aktualnie towar nie jest dostępny w naszej ofercie i nie ma możliwości złożenia zamówienia na produkt oznaczony takim statusem.
2. Najbliższy termin transportu?
Wysyłki towarów odbywają się codziennie z samego rana. Składając zamówienie do godziny 16:00, z formą płatności pobranie lub opłacając zamówienie przelewem natychmiastowym PayU, na produkt o statusie „w magazynie”, wysyłka odbędzie się na następny dzień roboczy. Płatność przelewem tradycyjnym może wydłużyć realizację zamówienia ze względu na oczekiwanie zaksięgowania wpłaty.
3. Godziny doręczenia przesyłek?
Niestety sklep nie ma możliwości ustalenia godziny dostawy sprzętu.Paczki doręczane są w godzinach od 9 do 17.Każdy klient ma możliwość monitorowania przesyłki na stronie firmy kurierskiej DPD.
4. Jakie są koszty transportu?
Wysyłka w naszym sklepie jest DARMOWA dla zamówień od 99 zł
Zamówienia do 98 zł - koszt dostawy kurierem to jedyne 13 zł
5. Jaką firmą kurierską odbywa się transport?
Wszystkie paczki nadawane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
6. Czy sklep nadaje przesyłki za granicę?
Sklep nie prowadzi wysyłki towarów za granicę.
7. Co zrobić gdy w opakowaniu brakuje dowodu zakupu?
Faktury wysyłane są w wersji elektronicznej na wskazany adres mailowy.
8 Czy mogę zmienić dane na wystawionej już fakturze?
Jeśli chcą Państwo dokonać zmiany danych wyszczególnionych na fakturze, prosimy o przesłanie na maila info@eukasa.pl stosownej informacji na ten temat. Prosimy o podanie numeru faktury oraz nowych danych.
9. Nie otrzymałem/am numeru konta. Gdzie znajdę dane do wykonania przelewu?
Numer konta sklepu Eukasa.pl, wysyłany jest automatycznie na wskazany przez Państwa podczas składania zamówienia adres mailowy. Dane do wykonania przelewu widoczne są również po zalogowaniu do sekcji klienta oraz na naszej stronie, w zakładce kontakt.
EUROCOMM PL Sp. z.o.o.
Aleja Korfantego 125A
40-156 Katowice
NIP: 6412331293 REGON: 240001605 KRS: 0000224948 Rachunek bankowy Santander Bank Polska: 84 1500 1894 1218 9001 8930 0000
11. Zakupiony produkt przestał działać. Gdzie można reklamować towar?
Można skontaktować się z najbliższym serwisem producenta. Wykaz serwisów dostępny jest na stronie producenta lub w Karcie Gwarancyjnej,Można również reklamować sprzęt w naszym sklepie, w tym celu należy zgłosić reklamację wysyłając wiadomość mailową na adres reklamacje@eukasa.pl
12. Jak odstąpić od umowy?
Szczegóły podane są w sekcji reklamacja i odstąpienie od umowy
16. W jaki sposób skontaktować się z działem reklamacji?
W wypadku pierwszego kontaktu prosimy zgłosić reklamację wysyłając wiadomość mailową na adres reklamacje@eukasa.pl W przypadku kolejnego kontaktu prosimy o odpowiedź na wiadomość otrzymaną z działu reklamacji, w której został zawarty numer zgłoszenia i/lub zamówienia. Nasi konsultanci odpowiadają na korespondencję w kolejności jej otrzymywania.
18. Jak dokonać zakupu większej ilości produktu?
W przypadku chęci zakupu większej ilości towarów, zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z naszym działem handlowym pod adresem hurt@eukasa.pl
19. Jak dokonać zakupu na raty?
Niestety sklep nie prowadzi sprzedaży ratalnej
20. W jaki sposób mogę dokonać zapłaty za zamówiony sprzęt?
przelewem bankowym – po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym sklep realizuje zamówienie szybkimi płatnościami PayU - po otrzymaniu informacji o wpłacie sklep realizuje zamówienie gotówką / za pobraniem – realizujemy zamówienie, a płatność odbywa się w momencie odbioru towaru w punkcie lub u kuriera